Fenixorden
Forum > Harry Potter > Fenixorden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Loveleen
Elev |
Tänkte att vi kunde ha Mugglis egna Fenixorden.
Vet inte riktigt varför, men skulle vara kul om alla kunde vara med och kämpa mot ondskan. (Som inte finns än Medlemmar: Loveleen Rawenclaw98 PrisonerOfAzkaban 95mas hade torres9 Nelly1513 Weasleygirl98 Grindylow sagastory14 spagetti Angus PPP Luna Sallway linnlovegood "Klubbmärket": ![]()
2 mar, 2012 19:45
Detta inlägg ändrades senast 2012-03- 5 kl. 19:00
|
|
Rawenclaw98
Elev |
2 mar, 2012 20:24 |
|
Borttagen
|
Jag är med!
2 mar, 2012 21:44 |
|
95mas
Elev |
2 mar, 2012 21:45 |
|
Nelly1513
Elev |
2 mar, 2012 21:46 |
|
hade torres9
Elev |
3 mar, 2012 08:43 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Helt klart med!
Winter is coming... 3 mar, 2012 09:14 |
|
Grindylow
Elev |
3 mar, 2012 09:38 |
|
Loveleen
Elev |
3 mar, 2012 10:16 |
|
Borttagen
|
Ja, vad kul jag är med! men om vi ska ha det där märket som visar att vi är med blir det lite svårt för jag har nämligen ingen aning om hur man sätter in bilder i forumsignaturen, så snälla kan nån hjälpa mig med det?
3 mar, 2012 10:21 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen