olivander"s
Forum > Harry Potter > olivander"s
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
spagetti
Elev |
I dag var jag på H&M.Då jag stog i kassa kön hörde jag bara på med ett halvt öra vad hon som stog framför mig och betalade sa men jag hörde att hon sa något om olivander"s. Skumt va?
1 mar, 2012 14:03 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
Omg, en häxa. :o
Hola, Mishamigos! 1 mar, 2012 16:17 |
|
Pygmepuffen
Elev |
1 mar, 2012 23:07 |
|
Safrina
Elev |
Kan ha varit min morsa; vi ska till olivanders nästa vecka och köpa min elvaåriga systers första trollstav ^_^
1 mar, 2012 23:33 |
|
Fredrick
Elev |
ha ha som om en vanlig människa skulle prata om något i en film. jag menar, bara börja prata om olivanders sådär låter faktiskt inte så troligt.
jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 2 mar, 2012 10:42 |
|
Borttagen
|
Haha!
Okej, antingen var det bara jävligt coolt, eller så har spagetti en sådan där super-mega-harry-potter-period där man inbillar sig saker som har med HP att göra xD 2 mar, 2012 13:22 |
|
spagetti
Elev |
Skrivet av Fredrick: ha ha som om en vanlig människa skulle prata om något i en film. jag menar, bara börja prata om olivanders sådär låter faktiskt inte så troligt. Skrivet av Fredrick: ha ha som om en vanlig människa skulle prata om något i en film. jag menar, bara börja prata om olivanders sådär låter faktiskt inte så troligt. Jag tyckte faktiskt att hon sa olivander's men hon prata finska så jag fatta inte så mycket. Om någon här vet om olivander's betyder något på finska så skriv hit det
2 mar, 2012 16:51 |
|
Simon Potter
Elev |
2 mar, 2012 17:02 |
Forum > Harry Potter > olivander"s
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen