Elevhemstävlingen?
Forum > Mugglarportalen > Elevhemstävlingen?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
andylucia
Elev |
Hejsan Svejsan xD
Ja, eftersom jag är lite efter här i Mugglarportalen så förstår jag verkligen inte vad elevhemstävlingen går ut på och hur elevhemmen vinner? Svar uppskattas! http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=y57sYHIDP_Y 1 mar, 2012 12:04 |
|
Fang
Elev |
Det elevhemmet med mest poäng när månaden är slut vinner. Man vinner inget pris utan bara äran. Du kan få poäng om du får ett bra resultat på frågesporten. (Klicka på tärningarna och sen på frågesport)
Du kan också göra ett extra speciellt inlägg så kanske någon i staff ger dig poäng. Lycka till med poängsamlandet. 1 mar, 2012 13:23 |
|
andylucia
Elev |
^^ Tack Fang
Förstår nu 1 mar, 2012 22:54 |
|
Chockrosakatt
Elev |
Hur vet man ifall ens inlägg fått poäng av dom i staff?
SÖKER ALLTID SNAPE-KORT! ;) 28 nov, 2012 18:49 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Chockrosakatt: Hur vet man ifall ens inlägg fått poäng av dom i staff? Du får ett meddelande om det. Meddelandet har en länk till inlägget så att du vet vilket det är. Så kan man okså se hur många poäng man fått. 28 nov, 2012 19:00 |
|
Chockrosakatt
Elev |
Okej, då vet jag att ingen av mina inlägg fått poäng, haha
SÖKER ALLTID SNAPE-KORT! ;) 28 nov, 2012 19:26 |
|
Looney673
Elev |
29 nov, 2012 18:02 |
Forum > Mugglarportalen > Elevhemstävlingen?
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen