Grattis Ronald Bilius Weasley!
Forum > Harry Potter > Grattis Ronald Bilius Weasley!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
accioron
Elev |
That's right. Ron Weasley fyller idag 32 år! Ja, jag har suttit och väntat på att posta den här tråden i snart en kvart. Let us celebrate by singing something. OH I KNOW
Weasley is our King, Weasley is our King, He didn't let the Quaffle in Weasley is our King. Weasley can save anything, He never leaves a single ring, That's why Gryffindors all sing: Weasley is our King ![]() edit: NEEEJ EN MINUT FÖR TIDIGT oh well, den första mars it is 29 feb, 2012 23:59 |
|
Mysan9
Elev |
Grattis Ron !!
1 mar, 2012 00:05 |
|
themarauder
Lärare |
1 mar, 2012 00:13 |
|
Borttagen
|
Grattis Ronald Bilius Weasley, 32 år idag WOW, känns som det var igår han var 11 år gammal..ö
1 mar, 2012 00:13 |
|
LovisaPotter
Elev |
GRATTIS EN AV VÄRLDENS BÄSTA SKÅDIS!!!
32 år, stor pojke! Piglet: How do you spell love? Pooh: You don't spell it, you feel it. 1 mar, 2012 01:16 |
|
accioron
Elev |
^ Fast Ron är ju inte en skådis!
1 mar, 2012 01:21 |
|
Hope Potter
Elev |
Oh! Då är Rose 6 år! Och Hugo är 4 år!
(Hon föddes år 2006 men jag vet dock inte vilken månad/dag och jag har samma problem med Hugo fast jag vet att han föddes 2008.) Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
1 mar, 2012 01:44 |
|
Borttagen
|
Grattis Ron!
1 mar, 2012 07:00 |
|
Borttagen
|
Åh Ronny-ponny.. Du är så awesome man bara kan bli och du ska veta att vi alla älskar dig. Ha en superfödelsedag ! Puss ♥
1 mar, 2012 07:11 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Grattis i efterskott Ron!
Winter is coming... 1 mar, 2012 08:29 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen