Favorittnamn i böckerna
Forum > Harry Potter > Favorittnamn i böckerna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
dani
Elev |
Vilket är ert favoritnamn i böckerna? Mitt är Lily, så himla fint!
19 dec, 2010 13:52 |
|
Oskan
Elev |
Hagrid
"May the force be equal to mass times acceleration" 19 dec, 2010 13:53 |
|
Borttagen
|
Narcissa, låter så...fint bara, blir berörd av namnet, vetinte varför ♥
19 dec, 2010 13:56 |
|
Borttagen
|
Dumbledore ^^
Eller kanske Lupin... 19 dec, 2010 13:59 |
|
Ron
Elev |
Ronald.... love it!
Men gillar också Lavender faktiskt, speciellt och fint We're all wizards, even Ron. 19 dec, 2010 15:53 |
|
Simonlack
Elev |
Honeydukes
det är inte ett namn på en människa men det låter jättetrevligt Lily and James one of the cutest couple of time! 19 dec, 2010 15:57 |
|
Veronica96
Elev |
Oooh, svårt. Hermione eller Lavendel säger jag ♥
"I don't go looking for trouble. Trouble usually finds me." 19 dec, 2010 16:41 |
|
Lumos
Elev |
Jag gillar Hermione väldigt mycket faktiskt. Sen gillar jag Sirius.
Om man försöker vara någon annan kan man inte bli bättre än en kopia. Om man är sig själv kan man bli ett orginal. 19 dec, 2010 16:42 |
|
Layla Catcher
Elev |
Ja gillar no mest Luna o Layla(Påhittat namn
19 dec, 2010 17:18 |
|
Cyachi
Elev |
Måste säga att Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore är ett rätt maffigt namn.
19 dec, 2010 17:44 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen