Elevhemstävlingen (endast Huffelpuffare)
Forum > Harry Potter > Elevhemstävlingen (endast Huffelpuffare)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
erik jannesson
Elev |
Huffelpuff ligger sämst till i Elevhemstävlinen måste spela mer. annars förlorar vi.
27 feb, 2012 19:26 |
|
Johnte
Elev |
Skrivet av erik jannesson: Huffelpuff ligger sämst till i Elevhemstävlinen måste spela mer. annars förlorar vi. Om detta bara rör medlemmar i Hufflepuff, lägg då en sån här tråd i Hufflepuffs sällskapsrum
27 feb, 2012 19:30 |
|
95mas
Elev |
Borde inte den här vara i huffelpuffs sällskapsrum
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
27 feb, 2012 19:30 |
|
Fredrick
Elev |
jag hejjar på gryffindore!
jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 27 feb, 2012 19:34 |
|
EpicFaiil
Elev |
slytherin låg ju sämst förut
27 feb, 2012 21:41 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
Om det bara är för hufflepuffare så ska du nog sätta den i erat sällskapsrum istället för här
27 feb, 2012 21:41 |
|
Borttagen
|
27 feb, 2012 22:13 |
|
J-star Black
Elev |
27 feb, 2012 22:40 |
|
Borttagen
|
Nej, Ravenclaw är bäst!
28 feb, 2012 10:40 |
|
Borttagen
|
Som sagt, den här tråden borde inte vara här, eftersom den rör bara Hufflepuff. Någon prefekt borde flytta den till Hufflepuffs Sällskapsrum.
28 feb, 2012 15:45 |
Forum > Harry Potter > Elevhemstävlingen (endast Huffelpuffare)
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen