En åtta!!!?
Forum > Harry Potter > En åtta!!!?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Så här ståg det på en bild på Harry och Ginny...:
Coming soon... kommer det komma en ny film eller??? 27 feb, 2012 16:54 |
|
Fredrick
Elev |
det finns redan 8 filmer . . .
jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 27 feb, 2012 17:30 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Så här ståg det på en bild på Harry och Ginny...: Coming soon... kommer det komma en ny film eller??? Dom menar väl 7 part 2 då? För jag tror inte att det ska komma en till... ![]()
27 feb, 2012 17:36 |
|
Borttagen
|
jaja, en nia då!
27 feb, 2012 17:36 |
|
Lills
Elev |
27 feb, 2012 17:39 |
|
Borttagen
|
på google bilder.
Jag sökte på ginny och harry. 27 feb, 2012 17:40 |
|
cirklar
Elev |
Rowling har väl själv sagt att hon inte tänker skriva fler böcker? Och jag har inte hört något om någon ny film heller...
Men av ren nyfikenhet, skulle du kunna visa bilden så att vi andra också får se?
27 feb, 2012 17:53 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av cirklar: Rowling har väl själv sagt att hon inte tänker skriva fler böcker? Och jag har inte hört något om någon ny film heller... Men av ren nyfikenhet, skulle du kunna visa bilden så att vi andra också får se? Tänkt just det jag med. För jag hittade ingen sån bild... ![]()
27 feb, 2012 17:54 |
|
Borttagen
|
Jag hittar den inte längre...
Men jag kom på att det stog åtta under... 27 feb, 2012 17:56 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag hittar den inte längre... Men jag kom på att det stog åtta under... Jaa, men då var det säkert en gammal bild! ;D ![]()
27 feb, 2012 18:07 |
Forum > Harry Potter > En åtta!!!?
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen