Harry Potter-omslag
Forum > Harry Potter > Harry Potter-omslag
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Italien:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Japan (obs. ingen ordning ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sedan finns alla omslag i denna version också! Fast i olika färger. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Haha, nu får det vara nog! Det finns massor med olika versioner i alla länder! Lägg in från något annat land vet jag! Kanske Sverige, UK, USA etc. =) - just like themarauder 27 feb, 2012 01:32 |
|
adliitam
Elev |
27 feb, 2012 02:11 |
|
Borttagen
|
Italien och Japan har ganska snygga omslag men inte helt perfekta enligt mig. Man skulle ju kunna göra en "Top 10 lista" på vilka Harry Potter omslag man tycker verkligen om!
_____________________________________________ Pigfarts is real! 27 feb, 2012 09:08 |
|
EMELESEL
Elev |
Vilka coola! Försöker hitta några från Danmark, har för mig att de är snygga...
Har ni sett Tyska? Hahaha... 27 feb, 2012 11:04 |
|
snitchie
Elev |
När jag tittar på Italiens så måste jag bara säga att Sveriges är snyggare!!
It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities. ~ Albus Dumbledore 27 feb, 2012 11:17 |
|
Borttagen
|
Tycker de svenska omslagen är de snyggaste jag sett hittills, har inte sett så många då, men jaja
27 feb, 2012 12:56 |
|
Borttagen
|
27 feb, 2012 13:07 |
|
Train
Elev |
27 feb, 2012 13:39 |
|
Ladusvalan
Elev |
Det kanske beror på att jag är mest van vid dem, men jag tycker faktiskt (hittills) att de svenska omslagen är snyggast. I alla fall snyggare än de engelska!
27 feb, 2012 14:28 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Ladusvalan: Det kanske beror på att jag är mest van vid dem, men jag tycker faktiskt (hittills) att de svenska omslagen är snyggast. I alla fall snyggare än de engelska! Än de franska med, de ser ganska komiska ut;P ![]() ![]()
27 feb, 2012 14:31 |
Du får inte svara på den här tråden.






























Mugglarportalen