Charlie?
Forum > Harry Potter > Charlie?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har börjat fundera på en sak....
I första boken säger Fred: "I tell you, we're going to win that Quidditch Cup for sure this year," said Fred. "We haven't won since Charlie left, Men Charlie gick på Hogwarts mellan 1984-1991, så då är det inget år emellan :o Ett misstag av J.K? 22 feb, 2012 16:48 |
|
themarauder
Lärare |
Antagligen en miss =) MEN det kan ju hända att de inte vann varje år med Charlie. Utan de vann kanske två gånger under Charlies tredje och fjärde år.
En möjlig tanke =) =) - just like themarauder 22 feb, 2012 16:50 |
|
Borttagen
|
^Smart
22 feb, 2012 16:52 |
|
themarauder
Lärare |
Men jag har verkligen ingen aning =) Vi borde skriva en massa frågor till Jk som vi vill ha svar på. Sådant som är lite otydligt etc! =)
=) - just like themarauder 22 feb, 2012 16:59 |
|
Clementin
Elev |
Konstigt... Men som themarauder sa vann Gryffindor säkert inte alla år med Charlie.
22 feb, 2012 17:14 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
^^ aa dom kanska inte van alla år
22 feb, 2012 17:17 |
|
Loveleen
Elev |
Skrivet av themarauder: Antagligen en miss =) MEN det kan ju hända att de inte vann varje år med Charlie. Utan de vann kanske två gånger under Charlies tredje och fjärde år. En möjlig tanke =) Vera smart girl i think ;P
23 feb, 2012 18:28 |
|
themarauder
Lärare |
24 feb, 2012 00:50 |
|
Safrina
Elev |
24 feb, 2012 00:58 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
11 mar, 2012 23:02 |
Forum > Harry Potter > Charlie?
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen