Harry Potterböckerna från 1-7
Forum > Harry Potter > Harry Potterböckerna från 1-7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Weasleygirl98
Elev |
Jag skulle gärna vilja se i vilken ording som ni tycker om Harry Potterböckerna bäst. Min personliga, jag har väldigt svårt att bestämma vilka som är bäst, men jaja, här kommer den:
1.Harry Potter och Dödsrelikerna 2.Harry Potter och Fången från Azkaban 3.Harry Potter och De vises sten 4.Harry Potter och Den flammande bägaren 5.Harry Potter och Halvblodsprinsen 6.Harry Potter och Fenixorden 7.Harry Potter och Hemligheternas kammare. Fast jag tycker såklart att alla är så sjukt bra! Älskar dem verkligen. Det beror på vilket humör jag är på och vilken bok jag känner för Winter is coming... 21 feb, 2012 16:32 |
|
Altarielle
Elev |
Hm, det är som sagt väldigt svårt att rangordna böckerna, plus att det var ett tag sen jag läste dem. Men tror min ordning i nuläget skulle vara:
1. Fången från Azkaban 2. Dödsrelikerna 3. De vises sten 4. Hemligheternas kammare 5. Halvblodsprinsen 6. Den flammande bägaren 7. Fenixordern Här på slutet så var det väldigt svårt att rangordna måste jag säga, tycker ju inte att fenixordern är dålig på något vis haha 21 feb, 2012 16:37 |
|
Angus
Elev |
Det blir nog:
1. fången från azkaban 2. flammande bägaren 3. dödsrelikerna 4.de vises sten 5. halvblodsprinsen 6.hemligheternas kammare 7. fenixorden Fast med filmerna så är ordningen lite annorlunda för min del ![]() Be brave. Be strong. Be a Gryff!
21 feb, 2012 16:59 |
|
Borttagen
|
SVÅRT! xD Men får blir:
1.Dödsrelikerna 2.Halvblodsprinsen 3.Fenixoden 4.Fången från azkaban 5.Flammande bägaren 6.de vise sten 7.Hemligheternas kammare 21 feb, 2012 17:07 |
|
96hpevanescence
Elev |
Svår fråga! Jag gillar alla
1. Dödsrelikerna 2. Halvblodsprinsen 3. Flammande bägaren 4. Fenixorden 5. Fången från azkaban 6. De vises sten 7. Hemligheternas kammare
21 feb, 2012 17:13 |
Forum > Harry Potter > Harry Potterböckerna från 1-7
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen