Crucio?
Forum > Harry Potter > Crucio?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Train
Elev |
Jag sökte, men hittade ingen liknande tråd..Men ta bara bort den här om det redan finns en!
Jag vet heller inte om man ska placera in den på HP, men jag hittade inget bättre.. Om ni fick möjligheten att använda Crucio på någon Irl, vem skulle det vara då? Vem som helst. Jag skulle köra min crucio på Hitler eller en kille i min spanskaklass /Ger inte ut namn/. Edit: Eller han som mördade Engla...vad han nu hette..
18 feb, 2012 13:18
Detta inlägg ändrades senast 2012-02-18 kl. 13:24
|
|
Lisadiaz
Elev |
Khadaffi eller Stalin
18 feb, 2012 13:20 |
|
Borttagen
|
Jag tycker detta ämnde känns lite elakt...
Men jag svarar ändå: Hitler eller Timo Soini (En i presidentvalet som jag verkligen hatar (han var samfinländare = mot invandrare och finlandsvenskar (som tur blev han inte president (jag bor i filand)))) ^ det blev många parenteser 18 feb, 2012 14:00 |
|
J-star Black
Elev |
Jag är lite ond, så jag har en hög med personer, alla ledarna i Iran, Assad (i Syrien) Hitler, Stalin, Nordkoreas ledare...
![]() ![]()
18 feb, 2012 14:06 |
|
Jessica Tonks
Elev |
19 feb, 2012 09:13 |
|
Borttagen
|
Några elaka killar i min klass!Men jag vet inte hur länge jag skulle stå ut med deras skrik.Så det skulle nog bara bli en liten stund.
19 feb, 2012 09:44 |
|
Solkatten
Elev |
Alla mördare, misshandlare etc. Åh, Hitler. Om han skulle levt skulle jag fan åka till Tyskland och göra det. Först crucio och sedan Avada Kedavra.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 feb, 2012 09:46 |
|
tove granger
Elev |
vet inte kanske een kille i min klass
vill du veta något klicka här under. http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=19523&page=1#p1139762 19 feb, 2012 10:09 |
|
Weasley
Elev |
Jag skulle göra det på alla mördare och misshandlare, och såklart Hitler jag skulle inte vilja döda han med en Avada kedavra besvärjelse istället skulle jag tortera honom till döds! Moahaha bye bye Hitler.
19 feb, 2012 10:17 |
|
Borttagen
|
på alla som inte är snälla mot mej >:-D då kommer nästan hella min klass plus halva skolan hämmden är ljuv
19 feb, 2012 10:34 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen