Musik i filmerna
Forum > Harry Potter > Musik i filmerna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
96hpevanescence
Elev |
(ska detta inlägg ligga någon annanstans?)
Vilket är erat favorit ögonblick med musik i filmerna? Mitt är i alla fall i slutet av dödsrelikerna del 2(epilogen) när "Leaving Hogwarts" spelas upp.
16 feb, 2012 18:57 |
|
Johnte
Elev |
16 feb, 2012 19:01 |
|
LillLuna
Elev |
16 feb, 2012 19:02 |
|
96hpevanescence
Elev |
Skrivet av Johnte: Min favoritlåt är "Lilys theme"! ♥ till den! http://open.spotify.com/track/4j2orlRDExNRpZO6gV8IH4 Tycker också att den är jättefin! Skrivet av LillLuna: har lyssnat på alla låtar och vissa e så vackra att jag nästan börjar gråta Känner detsamma!
17 feb, 2012 12:38 |
|
Borttagen
|
Mina favorit låtar är (som top 3) :
1: "Hedwigs theme" 2: "Double trouble" 3: "Lily's theme" _____________________________________________ Pigfarts is real! 17 feb, 2012 14:15 |
|
themarauder
Lärare |
Mina favorit ögonblick är
Första filmen när Leaving Hogwarts spelas Tredje filmen när Sirius lägger handen över Harrys bröst och slutet på "Finale" spelas (En variation på A window to the past typ) =) - just like themarauder 17 feb, 2012 14:24 |
Forum > Harry Potter > Musik i filmerna
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen