HP-tatuering
Forum > Harry Potter > HP-tatuering
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
SimonCordatilia
Elev |
Jag funderar på tatuera in "Dödsrelikerna"-symbolen, som i så fall skulle symbolisera min barndom, min livliga fantasi och mitt intresse för att skriva och skapa som JK Rowling har präglat oerhört mycket hos mig. Tycker det är en snygg symbol och med en personlig text som löper i en cirkel runt symbolen måste jag säga att tatueringen lockar!
16 feb, 2012 10:42 |
|
Borttagen
|
Finns det inte redan en sån här tråd?
16 feb, 2012 11:56 |
|
Weasley
Elev |
Som LeeGordan säger så finns det redan en sådan här tråd...
16 feb, 2012 11:58 |
Forum > Harry Potter > HP-tatuering
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen