Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HP-tatuering

Forum > Harry Potter > HP-tatuering

Användare Inlägg
SimonCordatilia
Elev

Avatar


Jag funderar på tatuera in "Dödsrelikerna"-symbolen, som i så fall skulle symbolisera min barndom, min livliga fantasi och mitt intresse för att skriva och skapa som JK Rowling har präglat oerhört mycket hos mig. Tycker det är en snygg symbol och med en personlig text som löper i en cirkel runt symbolen måste jag säga att tatueringen lockar!

16 feb, 2012 10:42

Borttagen

Avatar


Finns det inte redan en sån här tråd?

16 feb, 2012 11:56

Weasley
Elev

Avatar


Som LeeGordan säger så finns det redan en sådan här tråd...

16 feb, 2012 11:58

Forum > Harry Potter > HP-tatuering

Du får inte svara på den här tråden.