Favorit komentar?
Forum > Harry Potter > Favorit komentar?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Flismos
Elev |
Vilken är din favorit komentar i filmerna eller böckerna?!? Min är i Harry Potter och hemligheternas kammare det är såklart Ron som säger :"vi får hoppas att Creevy inte träffar Ginny för då skapar de säkert en Harry Potter fanclub"
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 15 feb, 2012 11:13 |
Forum > Harry Potter > Favorit komentar?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen