Snyggast
Forum > Harry Potter > Snyggast
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Draco,Harry,Ron
14 dec, 2010 20:33 |
|
Ron
Elev |
Om du menar vem som är snyggast så är det RON ofc!
We're all wizards, even Ron. 14 dec, 2010 20:38 |
|
ShutUpMalfoy
Elev |
Draco, utan tvekan. ♥
ohemdi. 15 dec, 2010 15:39 |
|
KlaraLovegood
Elev |
Draco.
För ett För ett rationellt sinne är döden när allt kommer omkring, ingenting annat än nästa stora äventyr. 15 dec, 2010 16:57 |
|
Borttagen
|
Ingen dom är fula
15 dec, 2010 17:09 |
|
Spock
Elev |
15 dec, 2010 17:23 |
|
Borttagen
|
Ingen av dem. Jag är rätt glad äver det faktumet att jag inte tycker att någon av killarna i HP är snygg eller så, då gillar man karaktären för hur den beter sig och inte utseéndet. Eller inte gillar, men man blir inte fixerad av utseéndet.
15 dec, 2010 19:44 |
|
GredForge
Elev |
Harry är snygg... Draco är helt okej. Och Dean Thomas och Cedric Diggory är ju ♥
Neither one can live if the other survives 15 dec, 2010 20:00 |
|
Death eater
Elev |
Draco helt klart.
Death eaters, more awesome then you. 15 dec, 2010 20:04 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Böckerna: Harry Potter medan Rons utseende kopplat till hans charm blir en snygg kombination. MEN Blaise Zabini är jäkligt stilig dessutom.
Filmerna: Daniel var storfavoriten i början men med tiden har Tom och Rupert växt enormt i mina ögon. Idag är alla snygga på sina olika vis ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 15 dec, 2010 22:27 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen