Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skrubben

Forum > Harry Potter > Skrubben

Användare Inlägg
DreamMirrorMeard
Elev

Avatar


Hej! Som ni kanske vet så bodde Harry i en skrubb i böckerna, och nu bor jag också där! Mejla om du vill bo tillsammans med mig i den lilla skrubben! Skriv i ditt ''var bor du'' fält och mejla så skriver jag upp dig på MIN lista!

Spiderpig, spiderpig! Do whatever spiderpig's does! Nananananananana... SPIDERPIG!

12 feb, 2012 15:30

Nymphadora_<3
Elev

Avatar


vet du vad man kan ändra det? alltså typ ändra profilen??

12 feb, 2012 15:50

Loveleen
Elev

Avatar


Hrm.. ne, vill inet bo i en skrubb

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi48.tinypic.com%2Fo06y3m.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi49.tinypic.com%2Fdgmh03.gif

12 feb, 2012 16:28

Forum > Harry Potter > Skrubben

Du får inte svara på den här tråden.