favorit varelse eller person.
Forum > Harry Potter > favorit varelse eller person.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
erik jannesson
Elev |
I ettan är det Fluffy och Hagrid,två:an är det Hermoine Granger,tre:an är det proffeser Lupin,fyr:an är det det Monsterögat,:fem:an är det Ginny Weasley,sex:an är det severst snape,sju:an är det Dobby och Krake och Hermoine Granger och i åtta:an är det Voldemort (Tom Riddle Dolder).
11 feb, 2012 20:46 |
|
Train
Elev |
11 feb, 2012 21:16 |
|
Pumpkin99
Elev |
12 feb, 2012 00:09 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
Jag gillar fred , gorge , bellatrix lestrange, dobby , krake, moody. Okej det kan bli myyycket längre men jag sa bara ngr
12 feb, 2012 00:20 |
|
Borttagen
|
Jag gillar:Albus, Lockman, Dobby, Snape, Ron och sist men inte minst FRED OCH GEORGE!!!
12 feb, 2012 08:35 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
11 mar, 2012 23:19 |
|
Borttagen
|
Draco
12 mar, 2012 08:40 |
Forum > Harry Potter > favorit varelse eller person.
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen