Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

MITT ÄGG!!??

Forum > Harry Potter > MITT ÄGG!!??

Användare Inlägg
Dimen
Elev

Avatar


Jag köpte ett grönt drakägg för 75 galleoner och det står knacka på ägget för att öppna det och se vad du ska mata det med, men jag råka trycka på nått annat!!! Ägget finns bara på min profil, hur öppnar jag det osvosv?!

Keep your friends close, but your enemys closer.

10 feb, 2012 18:08

Borttagen

Avatar


Du öppnar det genom att högerklicka på ägget på din profil.
Sedan väljer du: Öppna länk i nytt fönster.

Do you understand?

10 feb, 2012 18:09

Loveleen
Elev

Avatar


Bra att veta det, ska ju skaffa en drakbebis sen

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi48.tinypic.com%2Fo06y3m.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi49.tinypic.com%2Fdgmh03.gif

10 feb, 2012 18:41

Långstrumpa
Elev

Avatar


man kan även dubbelklicka på ägget.

10 feb, 2012 23:10

Forum > Harry Potter > MITT ÄGG!!??

Du får inte svara på den här tråden.