Memorial song.
Forum > Harry Potter > Memorial song.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Melodi; Time to say goodby refrängen
Minnen, som dem gett. Våra älskade, som övergett Oss alla med tomhet och sorg Och vi hyllar dem därför nu Dobby, stark som få Snape och Lupin, kan ej förstå hur Sirius, Moody och Fred Lämnat oss alla nu.... Tänkte typ kolla om folk är bra på att skriva sånt här. Själv är jag värdelös på det. Tycker att dem alla förtjänar något fantastiskt. Hur skulle ni göra/skriva er minnessång? 9 feb, 2012 20:37 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
Du skrv jätte bra! Men jag är jätte dålig på sånt:/
9 feb, 2012 21:38 |
|
Borttagen
|
Asså sånt är så svårt. Hade en klasskamrat som var expert på sådant. XD
10 feb, 2012 07:33 |
|
Safrina
Elev |
Jag kan lite, men jag har aldrig (flämt) skrivit något om hp. Dess utom är jag hela tiden så rädd att det inte duger att jag aldrig skulle våga lägga ut det på internet
10 feb, 2012 11:17 |
|
Långstrumpa
Elev |
jättebra
11 feb, 2012 19:00 |
Forum > Harry Potter > Memorial song.
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen