Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Memorial song.

Forum > Harry Potter > Memorial song.

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Melodi; Time to say goodby refrängen

Minnen, som dem gett.
Våra älskade, som övergett
Oss alla med tomhet och sorg
Och vi hyllar dem därför nu

Dobby, stark som få
Snape och Lupin, kan ej förstå
hur Sirius, Moody och Fred
Lämnat oss alla nu....

Tänkte typ kolla om folk är bra på att skriva sånt här. Själv är jag värdelös på det. Tycker att dem alla förtjänar något fantastiskt. Hur skulle ni göra/skriva er minnessång?

9 feb, 2012 20:37

Nymphadora_<3
Elev

Avatar


Du skrv jätte bra! Men jag är jätte dålig på sånt:/

9 feb, 2012 21:38

Borttagen

Avatar


Asså sånt är så svårt. Hade en klasskamrat som var expert på sådant. XD

10 feb, 2012 07:33

Safrina
Elev

Avatar


Jag kan lite, men jag har aldrig (flämt) skrivit något om hp. Dess utom är jag hela tiden så rädd att det inte duger att jag aldrig skulle våga lägga ut det på internet

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Fe0174afc7a513c9ca8f1c3836cea0c1b%2Ftumblr_inline_ml2rghijL51qz4rgp.gif

10 feb, 2012 11:17

Långstrumpa
Elev

Avatar


jättebra

11 feb, 2012 19:00

Forum > Harry Potter > Memorial song.

Du får inte svara på den här tråden.