Husalf
Forum > Mugglarportalen > Husalf
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Claus Ricardstone
Elev |
Jag tycker att man kunde ha en egen husalf.
9 feb, 2012 18:43 |
|
Borttagen
|
Whuuuuut??? Ta inte illa upp men jag skulle absolut inte vilja det, är 100% emot slaveri! Däremot skulle jag kunna tänka mig att man skulle kunna köpa ett FISA-märke...
9 feb, 2012 19:56 |
|
James S Potter
Elev |
Jag tycker att det är en kul idé! Det hade varit häftigt om man hade ne husalf! Men dom hade nod varit ganska dyra.....
9 feb, 2012 20:56 |
|
ElvinLC
Elev |
För det första är det synd om dom, men nu är ju detta bara en sajt så varför inte? Men i så fall, vad skulle man ha dom till? Det fattar jag inte, men annars är ideen rätt bra.
Do not pity the dead, Harry. Pity the living. And above all those who live without love - Dumbledore 10 feb, 2012 19:28 |
|
Borttagen
|
Nej det är slaveri. Hellre FISA medlemskap ^_^
Oj såg nu att fler redan skrivit det. Lol på mig. 10 feb, 2012 21:42 |
|
J-star Black
Elev |
Jag håller med om att husalfer är slaveri, man borde kunna köpa FISA märken, men kan man inte köpa sånt hos husalfer, och ha husalfer här på mugglis?
![]() ![]()
10 feb, 2012 21:48 |
|
Borttagen
|
Ja det vore kull. men var inte för hårda mot dom 11 feb, 2012 10:56 |
|
Borttagen
|
Isåfall fria husalfer som Dobby, vänner. :> Nej, men förstår inte syftet med vad dom ska göra, ska du tvinga dom att spela spel så du tjänar pengar eller vad? :c
11 feb, 2012 11:26 |
|
Igelkotte
Elev |
Öh tja, FISA ftw
Över: Kanske matar drakarna åt dig, köper chokladgrodekort åt dig eller ger dig bonusar i spel? Epictimeeee :D Echoice14812 på Pottermore! :3 11 feb, 2012 12:27 |
|
Dramione99
Elev |
Eller att husalferna får välja sin herre som trollstaven?! Nej, jag vet inte, jag gillar inte slaveri egentligen.... Men jag tycker det är en bra idé det där med FISA-märkerna!
12 feb, 2012 12:07 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen