Spelen
Forum > Harry Potter > Spelen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Corinne
Elev |
Hur kan alla ha så mycket pengar här på mugglarportalen.se? Jag sitter och spelar och spelar för att få ihop pengar, har någon något annat tips?
Sett att de flesta har så mycket mer, om ni har spelat ihop de pengarna måste jag säga att ni är himla duktiga och ambitiösa Den siste fienden som förintas är döden. 8 feb, 2012 21:05 |
|
J-star Black
Elev |
Så kände jag också, känner faktiskt så fortfarande, men det är bara att kämpa på, hänga harry är ju det lättaste sättet att få pengar på, medans frågesporten tjänar du mer än hänga harry varje gång du gör den....
![]() ![]()
8 feb, 2012 21:13 |
|
Corinne
Elev |
Mm, brukar göra frågesporten så många gånger om dagen som går (men jag klarar absolut inte alla frågor haha!) och sedan köra det där snape-spelet. Min dator hakar upp sig när jag spelar hänga harry
Skönt att någon mer känner lite så.. Hihi!! Den siste fienden som förintas är döden. 8 feb, 2012 21:19 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
Jag brukar sitta och spela snape i en timme typ! Jag brukar få ca en galleon på varge så det är ett tips
8 feb, 2012 22:07 |
|
Sirius_Musta
Elev |
9 feb, 2012 00:36 |
|
Corinne
Elev |
Vad bra du måste vara på snapespelet nymphadora_♥
Den siste fienden som förintas är döden. 9 feb, 2012 16:12 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
9 feb, 2012 17:33 |
Forum > Harry Potter > Spelen
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen