Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Varför lär man sig inte andra språk på Hogwartsh?

Forum > Harry Potter > Varför lär man sig inte andra språk på Hogwartsh?

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Ja jag kom och tänka på det.Alla skolor lär sig ju Tex Engelska.Varför är dom inte intreserad av att lära sig andra språk?

4 feb, 2012 20:47

Galaxus
Elev

Avatar


De gör ju det - runskrift!

4 feb, 2012 20:49

Borttagen

Avatar


Dom har väll inte tid.

4 feb, 2012 20:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av Galaxus:
De gör ju det - runskrift!
Ja jag menade typ tyska, franska eller spanska.

4 feb, 2012 20:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Galaxus:
De gör ju det - runskrift!
Ja jag menade typ tyska, franska eller spanska.
Ja dom borde det.

4 feb, 2012 20:58

Borttagen

Avatar


Dem kanske gör det, bara att Joanne inte yttrats sig om det i böckerna?

4 feb, 2012 21:26

Borttagen

Avatar


Dom kanske har ett effektivt sätt att att för stå varandra så dom inte behöver lära sig språken

4 feb, 2012 22:25

Borttagen

Avatar


^Menar du något magiskt?

5 feb, 2012 09:35

Borttagen

Avatar


De borde de göra, fast de kanske gör det i vidareutbildningar istället som något slags universitet.

5 feb, 2012 09:44

Freja
Elev

Avatar


Ja, men dem pratar ju ett världsspråk, engelska

Everything is Dramione and nothing hurts.

5 feb, 2012 09:46

1 2 3

Forum > Harry Potter > Varför lär man sig inte andra språk på Hogwartsh?

Du får inte svara på den här tråden.