Fred & George
Forum > Harry Potter > Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kitt
Elev |
4 feb, 2012 19:37 |
|
Lisadiaz
Elev |
Mina favoritkaraktärer är monsterögat Moody och Sirius black! Men jag älskaaaar Fred och George!
4 feb, 2012 19:41 |
|
Ms.Markus
Elev |
4 feb, 2012 19:42 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
severus snape, fred och gorge, harry, luna lovegood, monsterögat mody, draco malfoy
men den kan bli hur lång som hälst♥ 4 feb, 2012 19:57 |
|
Miss Black
Elev |
3 mar, 2012 10:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymphadora_<3: severus snape, fred och gorge, harry, luna lovegood, monsterögat mody, draco malfoy men den kan bli hur lång som hälst♥ Håller med gillar jätte många! Men kanske Luna? 3 mar, 2012 10:26 |
|
Loveleen
Elev |
3 mar, 2012 10:27 |
|
Borttagen
|
Alltså, jag gillar ALLAAAAAAAAA!
Det är svårt att beskriva.. Men det är Rowling som har gjort ett så bra jobb. Hon har liksom fått alla karaktärer att bli så personliga och originella. Det är anledningen till att jag gillar alla - Starka karaktärer ♥ 3 mar, 2012 10:33 |
|
madeleinegranger
Elev |
Jag gillar verkligen Neville Longbottom, och Fred Weasley :'
4 mar, 2012 21:45 |
|
Borttagen
|
Allesammans gör ett super bra jobb!
5 mar, 2012 08:07 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen