Trummis vs Trummaskin
Forum > Off Topic > Trummis vs Trummaskin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dreaner
Elev |
7 nov, 2009 00:40 |
|
Borttagen
|
I'm honored!
7 nov, 2009 00:42 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Gött! fortsätt så
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 8 nov, 2009 00:19 |
|
Dreaner
Elev |
Nu är det mer:
2-1 Om jag minns rätt från idag. 2-1 är fortfarande bra! Och trummaskinen fick bara en poäng pågrund av en teknikalitet. Det här kunde varit en bra signatur. Det här kunde varit en bättre signatur.
8 nov, 2009 19:57 |
|
Borttagen
|
Alla vet ju trummisen vinner med typ 100-3 xD
9 nov, 2009 11:28 |
|
Dreaner
Elev |
VI får se vi får se!
Ska sätta upp ett riktigt poängsystem snart! :p Det här kunde varit en bra signatur. Det här kunde varit en bättre signatur.
9 nov, 2009 19:42 |
|
Erfa
Rektor |
2-2
Sorry, men kan inte säga mycket annat efter dagens rep. 15 nov, 2009 20:23 |
|
Borttagen
|
Skyll på utrustningen Jag har faktiskt inte gjort nåt 16 nov, 2009 11:30 |
|
Erfa
Rektor |
Skrivet av Borttagen: Skyll på utrustningen Jag har faktiskt inte gjort nåt Utrustningen är en del av den här duellen. 16 nov, 2009 11:54 |
|
Dreaner
Elev |
Då lägger vi till 3 poäng till Trummis. Med två avklarade låtar och ett improviserat trumsolo tar han ledningen!
5-2 Det här kunde varit en bra signatur. Det här kunde varit en bättre signatur.
22 nov, 2009 19:42 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen