Pengar.
Forum > Harry Potter > Pengar.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Corinne
Elev |
Måste man bara spela spel för att få ihop pengar, eller finns det något annat sätt? Är ny här
Den siste fienden som förintas är döden. 1 feb, 2012 19:20 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
man kan spela hänga harry, fråge sport eller snape. och om man får tillräkligt bra på frågesporten(tror att det är om man klarar 50 frågor) så får man också poäng till elevhemstävlingen♥
jag tror inte att det finns något annat sätt♥ 1 feb, 2012 19:43 |
|
Pygmepuffen
Elev |
1 feb, 2012 19:46 |
|
Corinne
Elev |
Aha okej, tack så mycket för hjälpen
Minns en gammal variant av denna sida och då kunde man uppdatera vissa sidor för att det då skulle "dyka" upp en bild med pengar på som man tävlade om vem som tog och så fick man pengarna då. Men det finns alltså inte kvar? Vad alla är duktiga på att spela spelen då Den siste fienden som förintas är döden. 1 feb, 2012 19:49 |
|
Borttagen
|
Jag har undrat sama sak jätte lenge också så...tack för svaret!
9 mar, 2012 15:51 |
|
percy weasley
Elev |
tack så mycket
9 mar, 2012 16:02 |
|
Borttagen
|
Lås tråden.
9 mar, 2012 16:08 |
|
percy weasley
Elev |
finns det något lätare sätt att samla pengar?
9 mar, 2012 18:44 |
|
Pygmepuffen
Elev |
Skrivet av percy weasley: finns det något lätare sätt att samla pengar? No, bara spelen och på marknaden. Lås tråden! 9 mar, 2012 18:49 |
|
Pumpkin99
Elev |
10 mar, 2012 04:07 |
Forum > Harry Potter > Pengar.
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen