drak namn
Forum > Harry Potter > drak namn
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amie
Elev |
min svenska har just kläckts och jag kan inte bestäma mej mellan John eller Edward
stolt medlem i TGL 31 jan, 2012 15:38
Detta inlägg ändrades senast 2012-02- 1 kl. 21:13
|
|
Nymphadora_<3
Elev |
Edward är fint!
31 jan, 2012 15:55 |
|
amie
Elev |
jag tar edward min nästa drake får heta john
stolt medlem i TGL 31 jan, 2012 16:05 |
|
ronnyponny
Elev |
31 jan, 2012 16:26 |
|
amie
Elev |
det ska vara namnet på min tredje drake
john + edward = jedward jepic + jepic = jedward 5 + 5 = jedward stolt medlem i TGL 31 jan, 2012 18:40 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av amie: okej haha! bra det det ska vara namnet på min tredje drake john + edward = jedward jepic + jepic = jedward 5 + 5 = jedward
31 jan, 2012 18:41 |
|
Alex Stanley
Elev |
Bra val!
Min drake heter Snuffy och är en Walesisk grön. 31 jan, 2012 18:44 |
Forum > Harry Potter > drak namn
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen