Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Varför?

Forum > Harry Potter > Varför?

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Sorry om det klassas som en onödig tråd... men...

Varför dödar inte Voldemort Harry redan i fyran?
Jag vet att han inte kan dö då p.g.a att serien skulle inte bli lika spännande då.
Men om Hp inte vore en serie, då skulle ju Voldemort ha mördat Harry, då.
För varje gång Voldmeort möter Harry så försöker ju Voldemort döda Harry.

Så om Harry Potter seren skulle vara verklighet, tror ni att Harry hade dött i 4?

28 jan, 2012 16:12

Borttagen

Avatar


Nja, det tror jag inte för det enda som skulle hända skulle ju vara att Horrocruxen i honom förstördes och sen hade han väl kunnat återuppstå?

28 jan, 2012 16:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Nja, det tror jag inte för det enda som skulle hända skulle ju vara att Horrocruxen i honom förstördes och sen hade han väl kunnat återuppstå?

Ja, men då skulle ju Harry ändå ha dött i Dhp2...

28 jan, 2012 16:18

Borttagen

Avatar


Inte om han hunnit döda Voldy innan Vody dödade honom XD

28 jan, 2012 16:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Inte om han hunnit döda Voldy innan Vody dödade honom XD

Men han försöker ju aldrig ens döda Voldy i skogen.

28 jan, 2012 16:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Inte om han hunnit döda Voldy innan Vody dödade honom XD

Men han försöker ju aldrig ens döda Voldy i skogen.


Nej men det kanske han skulle ha gjort om horrocruxen i Harry redan varit förstörd och det bara var voldy kvar.

28 jan, 2012 16:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Inte om han hunnit döda Voldy innan Vody dödade honom XD

Men han försöker ju aldrig ens döda Voldy i skogen.


Nej men det kanske han skulle ha gjort om horrocruxen i Harry redan varit förstörd och det bara var voldy kvar.

Jajaja... kanske det.... vem vet

28 jan, 2012 16:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Inte om han hunnit döda Voldy innan Vody dödade honom XD

Men han försöker ju aldrig ens döda Voldy i skogen.


Nej men det kanske han skulle ha gjort om horrocruxen i Harry redan varit förstörd och det bara var voldy kvar.

Jajaja... kanske det.... vem vet


Nej, jag har ingen aning men jag skulle gissa på nåt liknande

28 jan, 2012 16:29

Ginny.:.Weasley
Elev

Avatar


Men voldie försöker ju döda Harry...typ...ganska dumt att duellera med honom först.

And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them

28 jan, 2012 16:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Men voldie försöker ju döda Harry...typ...ganska dumt att duellera med honom först.

Ja, Voldy var en tusen gånger så bra trollkarl och Harry var typ chanslös...

28 jan, 2012 16:36

1 2

Forum > Harry Potter > Varför?

Du får inte svara på den här tråden.