Draco Malfoy?
Forum > Harry Potter > Draco Malfoy?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lumos
Elev |
Är det någon här som inte tycker Draco Malfoy är a good looking guy?
Om man försöker vara någon annan kan man inte bli bättre än en kopia. Om man är sig själv kan man bli ett orginal. 10 dec, 2010 15:27 |
|
Emelie
Elev |
He´s the best! Han är söt
"dont worry, you're just as sane as I am..." 10 dec, 2010 15:30 |
|
Lumos
Elev |
Jag vet ♥
Om man försöker vara någon annan kan man inte bli bättre än en kopia. Om man är sig själv kan man bli ett orginal. 10 dec, 2010 15:41 |
|
Emelie
Elev |
Jag tycker så synd om honom i slutet
"dont worry, you're just as sane as I am..." 10 dec, 2010 15:45 |
|
Spock
Elev |
10 dec, 2010 17:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Spock: Jag tycker han är skit ful :c Jag med >: 10 dec, 2010 18:03 |
|
Borttagen
|
Han är jättesnygg
10 dec, 2010 18:12 |
|
Borttagen
|
♥ Draco
Det är synd om honom, vilken situation egentligen! Men han är väl lite söt :3 10 dec, 2010 18:27 |
|
carro
Elev |
han är jätte söt!!!!
10 dec, 2010 20:15 |
|
Weasley Twin
Elev |
10 dec, 2010 20:41 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen