Sudda minnet
Forum > Harry Potter > Sudda minnet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LaylaCatcher
Elev |
Tänk om vi verkligen HAR sett magi och vårt minne raderats med Oblivate (e de de?)? OHH NEJ
Imagination and dreaming is my life 25 jan, 2012 13:22 |
|
Borttagen
|
Uhm, det skulle jag absolut inte gilla O.o
25 jan, 2012 13:51 |
|
gedric
Elev |
Skrivet av LaylaCatcher: det ksulle varit coolt men vem vet man kanske till och med kommer ihåg om dom har glömt att radera ens minne fast att det ligger långt inne i hjärnan Tänk om vi verkligen HAR sett magi och vårt minne raderats med Oblivate (e de de?)? OHH NEJ
Harry är awesome !
25 jan, 2012 13:58 |
|
LeonaGoodness
Elev |
Skrivet av gedric: Skrivet av LaylaCatcher: det ksulle varit coolt men vem vet man kanske till och med kommer ihåg om dom har glömt att radera ens minne fast att det ligger långt inne i hjärnan Tänk om vi verkligen HAR sett magi och vårt minne raderats med Oblivate (e de de?)? OHH NEJ Jaa, det får man hoppas!!! Hogwarts will always be there to welcome you home. <3 25 jan, 2012 14:22 |
|
ernin
Elev |
Det har jag aldrig tänkt på förut! Du kanske har rätt! Hur som hälst så hoppas jag att magi finns, annars blir jag sur
![]()
25 jan, 2012 14:36 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av ernin: Det har jag aldrig tänkt på förut! Du kanske har rätt! Hur som hälst så hoppas jag att magi finns, annars blir jag sur Jag me! ![]()
25 jan, 2012 14:42 |
|
Borttagen
|
Nääe, så har jag aldrig tänkt. Neej, tänk om det är sant D: vad har du gjort med mig??
Wait, min syrra är inte 11 än, tänk om hon får åka till Hogwarts? :O 25 jan, 2012 17:36 |
|
Borttagen
|
Har alltid tänkt det
25 jan, 2012 17:37 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
Jag skulle bli .. chockad och sur. x]
Hola, Mishamigos! 26 feb, 2012 15:01 |
|
Razwiin97
Elev |
Jag har inte heller tänkt så men tror inte det är så. Hoppas verkligen inte det för jag har fyllt elva för flera år sedan...
26 feb, 2012 15:37 |
Forum > Harry Potter > Sudda minnet
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen