Skriv bara
Forum > Harry Potter > Skriv bara
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LaylaCatcher
Elev |
Ja som sagt, skriv bara, vad som helst, typ; HEJ. Fatta ni? ok
Imagination and dreaming is my life 25 jan, 2012 13:11 |
|
LeonaGoodness
Elev |
Va?
Hogwarts will always be there to welcome you home. <3 25 jan, 2012 14:05 |
|
Lills
Elev |
Då borde det INTE vara vid Harry Potter- Forumet! Jag vet inte riktigt var det skulle vara... Kanske Off Topic eller nått... ![]()
25 jan, 2012 14:44 |
|
Lokix
Elev |
är det typ en spam tråd?
Todeledo 25 jan, 2012 14:46 |
|
Lills
Elev |
25 jan, 2012 14:50 |
|
ernin
Elev |
25 jan, 2012 14:55 |
|
Borttagen
|
Finns redan flera sådana här trådar som tex Skriva av sig- tråden och Intresseklubben Antecknar.
Dessutom är det lätt att det blir spam när man bara skriver random saker. 25 jan, 2012 17:47 |
|
Borttagen
|
Någon prefekt kan väl typ låsa tråden?
25 jan, 2012 18:36 |
|
LovisaPotter
Elev |
Det här passar väl inte i Harry Potter forumet!
Piglet: How do you spell love? Pooh: You don't spell it, you feel it. 25 jan, 2012 18:40 |
|
Borttagen
|
Spamtråd behöver det inte vara men den e inte lämpad för detta forum. Flytta till Off-forumet?
25 jan, 2012 18:42 |
Forum > Harry Potter > Skriv bara
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen