Vem är snyggast??? :)
Forum > Harry Potter > Vem är snyggast??? :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Amaia lovegood
Elev |
Vem är snyggast i Harry Potter filmerna?
Själv vill jag typ gifta mig med Harry (när han är 11 i alla fall) Men vilka tycker ni?
24 jan, 2012 19:44 |
|
Borttagen
|
Oj detta var svårt men jag måste nog säga Narcissa Malfoy. Hon är mycket elegant och vacker på många sätt. Hennes hållning och utstrålning är fantastisk. Hon är en fantastiskt karismatisk person med en lugn och sansad ton och fantastiska ögon. ^^
Spoiler: Tryck här för att visa! 24 jan, 2012 19:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Amaia lovegood: Vem är snyggast i Harry Potter filmerna? Själv vill jag typ gifta mig med Harry (när han är 11 i alla fall) Men vilka tycker ni? Jag var dökär i Harry i dom två första filmerna, men typ Cedric Diggory? Lite snygg e han väll? Peter Pettigrew kanske? 24 jan, 2012 19:58 |
|
J-star Black
Elev |
Oj, jag vet inte. Alfred Enoch (Som spelar Dean Thomas) är snygg i sista filmen. Men jag tycker också att Bellatrix är snygg. Hon är en person som har karisma och även om hon är "ond" så har hon en stark personlighet!
![]() ![]()
24 jan, 2012 20:02 |
|
Draken Norbert
Elev |
24 jan, 2012 20:02 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att Draco Malfoy är snyggast!!
24 jan, 2012 20:03 |
|
Borttagen
|
Justja! Draco ♥
24 jan, 2012 20:03 |
|
L
Elev |
Skrivet av Borttagen: Oj detta var svårt men jag måste nog säga Narcissa Malfoy. Hon är mycket elegant och vacker på många sätt. Hennes hållning och utstrålning är fantastisk. Hon är en fantastiskt karismatisk person med en lugn och sansad ton och fantastiska ögon. ^^ Spoiler: Tryck här för att visa! ^Word~♥ i wish i was there with you. to call you a fucking dork. but yo're my dork 24 jan, 2012 20:05 |
|
Abrakadabra
Elev |
24 jan, 2012 20:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av L: Skrivet av Borttagen: Oj detta var svårt men jag måste nog säga Narcissa Malfoy. Hon är mycket elegant och vacker på många sätt. Hennes hållning och utstrålning är fantastisk. Hon är en fantastiskt karismatisk person med en lugn och sansad ton och fantastiska ögon. ^^ Spoiler: Tryck här för att visa! ^Word~♥ Ellerhur? Det är så solklart ^_^ 24 jan, 2012 20:07 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen