Kan inte?
Forum > Harry Potter > Kan inte?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mountain
Elev |
Jag kan inte spela Snape!
24 jan, 2012 17:50 |
|
Safrina
Elev |
24 jan, 2012 17:51 |
|
Borttagen
|
Denna tråd ska ligga i Bugg- forumet. Och du kan antagligen inte spela Snape p.g.a att du inte har Java.
Dessutom finns det redan en sån här tråd, så denna får en prefekt låsa. 24 jan, 2012 17:52 |
|
Borttagen
|
HÄR kan du hitta allt om Snape spelet. Vad felet kan vara, hur du ska göra osv.
Snape är ett riktigt roligt spel som du kan tjäna pengar snabbt på :] Hoppas det fixar sig snart och lycka till! ![]() ![]() ![]() Snape, snape, severus snape DUMBLEROOOAARRR!! *låser* 24 jan, 2012 19:00 |
Forum > Harry Potter > Kan inte?
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen