Freds död! :(
Forum > Harry Potter > Freds död! :(
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ersla det stora HP fanet!
Elev |
vet ni om fred blev spöke!?
Cedric Diggory borde vara en Gryffindor så modig som han är! ♥ 23 jan, 2012 20:15 |
|
Fang
Elev |
Nej, det blev han inte.
23 jan, 2012 20:16 |
|
Borttagen
|
Nej, han blev inte det. Det är väldigt få som blir spöken efter deras död.
23 jan, 2012 20:16 |
|
Borttagen
|
Jag säger som LeeGordan, Fred skulle aldrig välja att bli kvar, han skulle vilja hitta på practical jokes i var man nu kommer efter döden
Förresten, tänk på att alla här inte har läst sista boken/sett filmen, så var försiktig med vad du kallar trådarna 23 jan, 2012 20:20 |
Forum > Harry Potter > Freds död! :(
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen