JAG FÅR PANIK!!! Vi har BARA Harry Potter på engelska!
Forum > Harry Potter > JAG FÅR PANIK!!! Vi har BARA Harry Potter på engelska!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Amaia lovegood
Elev |
Jag har inte läst alla och vi har bara tre stycken på svenska... Mamma har alla böcker på engelska och jag måste typ stå och titta på dom en gång per dag bara för att plåga mig själv lite! DET BORDE VARA FÖRBJUDET ATT HA HARRY POTTER BÖCKER HEMMA NÄR MAN INTE KAN LÄSA DOM :,,(
23 jan, 2012 19:43 |
|
Borttagen
|
Du kan ju alltid testa att läsa dem på engelska
23 jan, 2012 19:44 |
|
Borttagen
|
Men nu får du chansen att träna på engelskan ju och ha roligt samtidigt.
23 jan, 2012 19:45 |
|
Amaia lovegood
Elev |
23 jan, 2012 19:51 |
|
Borttagen
|
Då kan du ha en ordbok bredvid och slå upp orden så lär du dig dem. 23 jan, 2012 19:53 |
|
Amaia lovegood
Elev |
23 jan, 2012 19:54 |
|
Borttagen
|
Det borde du göra. Värt det.
23 jan, 2012 19:55 |
|
Amaia lovegood
Elev |
23 jan, 2012 19:57 |
|
JML
Elev |
Testa, själv läser jag fanfictions på engelska
'That wand's more trouble than it's worth,' said Harry. 'And quite honestly...' 'I've had enough trouble for a lifetime.' 23 jan, 2012 19:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Men nu får du chansen att träna på engelskan ju och ha roligt samtidigt. Haha.. 23 jan, 2012 20:00 |
Forum > Harry Potter > JAG FÅR PANIK!!! Vi har BARA Harry Potter på engelska!
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen