Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Grät ni!?

Forum > Harry Potter > Grät ni!?

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


hej jag grät nästan i sjuan del 2 när man såg Snapes minne. När han kramade Lily när hon var död! och när man såg Harry (som bebis) sitta/stå i sängen och bara störtgråter!

23 jan, 2012 17:48

Borttagen

Avatar

+1


Gud jag måste vara en känslokall jäkel. Grät faktiskt inte alls där men vid uppståndelsestenen var jag körd XD

23 jan, 2012 17:57

J-star Black
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Gud jag måste vara en känslokall jäkel. Grät faktiskt inte alls där men vid uppståndelsestenen var jag körd XD


Jag grät inte heller vid Snapes minnen. Men jag grät när Fred dog och man såg hela hans familj stå bredvis :´(

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi67.tinypic.com%2F15s7xw3.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi68.tinypic.com%2F2w36lpl.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi66.tinypic.com%2F8wi3qt.gif

23 jan, 2012 18:10

Borttagen

Avatar

+1


Jag har aldrig gråtit under en enda Hp- film...
Fast jag tyckte att Snapes minnen var väldigt fina, men tyckte scenen med uppståndelsestenen var den vackraste!

23 jan, 2012 18:11

Mogli
Elev

Avatar


Jag grät nästan när man såg harry stå i sängen.

23 jan, 2012 18:14

legojacob
Elev

Avatar


Nja asså jag grät inte men visst jag accepterar dem som gråter fast jag var på premiären i Stockholm och då var det en tjej som satt och storgrina heeeeeeeeeeeela filmen och ibland grät hon så högt att alla hörde typ! Och det var lite irriterande

Go big or go home

23 jan, 2012 18:16

Weasley
Elev

Avatar


Jag tycker det är så synd om Harry när han ligger i sängen och ser sin mamma dö

23 jan, 2012 18:18

Borttagen

Avatar

+1


Det är inte sorgligt, det är mer groteskt och rått

23 jan, 2012 18:20

Borttagen

Avatar


Alltså nej, jag blev knappt berörd utav den scenen... Men scenen med uppståndelsestenen, ja, då fick jag tårar i ögonen. Men grät inte, eftersom att jag inte ville att mascaran skulle börja rinna, hahah. (;

23 jan, 2012 18:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Alltså nej, jag blev knappt berörd utav den scenen... Men scenen med uppståndelsestenen, ja, då fick jag tårar i ögonen. Men grät inte, eftersom att jag inte ville att mascaran skulle börja rinna, hahah. (;


Jag var otröstlig och grät i flera timmar, t.o.m efter filmen var slut men jag är ju en blödig, sentimental och känslig person också vilket jag inte är rädd att erkänna.

23 jan, 2012 18:34

1 2

Forum > Harry Potter > Grät ni!?

Du får inte svara på den här tråden.