Hur får man poäng?
Forum > Harry Potter > Hur får man poäng?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
gedric
Elev |
23 jan, 2012 15:44 |
|
Borttagen
|
Man kan få poäng till sitt elevhem genom att spela Frågesporten. Om man kommer upp till ett visst antal rätt frågo får man 1 poäng.
Kan inte så mycket om hur man får poäng till elevhemmet men det är ett sätt. 23 jan, 2012 15:46 |
|
gedric
Elev |
Skrivet av Borttagen: Man kan få poäng till sitt elevhem genom att spela Frågesporten. Om man kommer upp till ett visst antal rätt frågo får man 1 poäng. Kan inte så mycket om hur man får poäng till elevhemmet men det är ett sätt. okej tack ändå någon annan som också vet något annat sätt?
Harry är awesome !
23 jan, 2012 15:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Man kan få poäng till sitt elevhem genom att spela Frågesporten. Om man kommer upp till ett visst antal rätt frågo får man 1 poäng. Kan inte så mycket om hur man får poäng till elevhemmet men det är ett sätt. Man kan som sagt spela frågsproten, men detta inlägg hör inte hemma i Harry Potter kategorin, så den får nog flyttas. Man kan även få poäng genom att skriva ett bra inlägg! 23 jan, 2012 15:48 |
Forum > Harry Potter > Hur får man poäng?
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen