Vilken?
Forum > Harry Potter > Vilken?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jojjo det stora HP fanet!
Elev |
Vilken skådespelare älskar du mäst förutom Harry?
22 jan, 2012 19:52 |
|
J-star Black
Elev |
Jag tycker att alla spelar bra i HP, men hon som spelar Tralawney (Stavning?) gör det skit bra
Tom Felton är också asbra! ![]() ![]()
22 jan, 2012 21:55 |
|
EpicFaiil
Elev |
Luna och Neville
22 jan, 2012 22:01 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Jag tycker att Alan Rickman som spelar Snape är så sjukt talangfull
Sen finns det en hel rad med andra duktiga skådisar. Som Helena Bonham Carter, Maggie Smith, Julie Walters, Ralph Fiennes, Emma Thompson och Gary Oldman. För att bara nämna några. Sen tycker jag att alla de yngre har blivit så hilma bra genom åren. Matthew Lewis och Tom Felton är min favortiter. Fast duktigast är no Rupert Grint. Jag har så svårt att välja en, alla är sjukt duktiga ♥
22 jan, 2012 22:04 |
Forum > Harry Potter > Vilken?
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen