jag vill ha mera!
Forum > Harry Potter > jag vill ha mera!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
tycker inte ni att man borde göra en åttonde bok om Harrys barn typ!???...
22 jan, 2012 12:11 |
|
Fang
Elev |
Nej tycker inte jag. VAd har det här med Pottermore att göra?
22 jan, 2012 12:15 |
|
EMELESEL
Elev |
Nej, det tycker jag faktiskt inte...
Det är kul när man får fantisera själv och skriva ff osv. Föresten, som Fang sa, vad har det här i Pottermore forumet att göra? 22 jan, 2012 12:46 |
|
Borttagen
|
Jag vill att det ska komma en åttonde bok. Hellå, jag är värsta HP-freaket ju! Klart man inte får nog!
22 jan, 2012 12:58 |
|
grävlingen
Elev |
Skrivet av Borttagen: ja det tycker jag med.tycker inte ni att man borde göra en åttonde bok om Harrys barn typ!???... 22 jan, 2012 20:25 |
|
Lupinfan
Elev |
22 jan, 2012 20:28 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
Nej jag tycker inte att det ska bli en till bok, det har ju liksom tagit slut. Vad ska man skriva om då? Det är roliare att få fantisera själv♥
23 jan, 2012 08:41 |
|
Li
Biträdande rektor |
Flyttar till HP-forumet.
without something there is no nothing 23 jan, 2012 15:10 |
|
Lills
Elev |
Jag tror att det skulle bli lite för mycket och att J.K. Rowling kanske inte skulle hitta på så mycket att skriva om. Men det tror jag nog i och för sig!
Men visste skulle det vara roligt med en åttonde bok! Även om det räcker med 7! ;D ![]()
23 jan, 2012 15:14 |
|
Weasley
Elev |
Nej, det skulle bara förstöra allt!
23 jan, 2012 15:16 |
Forum > Harry Potter > jag vill ha mera!
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen