Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

jag vill ha mera!

Forum > Harry Potter > jag vill ha mera!

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


tycker inte ni att man borde göra en åttonde bok om Harrys barn typ!???...

22 jan, 2012 12:11

Fang
Elev

Avatar


Nej tycker inte jag. VAd har det här med Pottermore att göra?

22 jan, 2012 12:15

EMELESEL
Elev

Avatar


Nej, det tycker jag faktiskt inte...
Det är kul när man får fantisera själv och skriva ff osv.

Föresten, som Fang sa, vad har det här i Pottermore forumet att göra?

22 jan, 2012 12:46

Borttagen

Avatar


Jag vill att det ska komma en åttonde bok. Hellå, jag är värsta HP-freaket ju! Klart man inte får nog!

22 jan, 2012 12:58

grävlingen
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
tycker inte ni att man borde göra en åttonde bok om Harrys barn typ!???...
ja det tycker jag med.

22 jan, 2012 20:25

Lupinfan
Elev

Avatar


Nej, det finns nog tusentals fanfictions om det...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fb98452cede365042890ca81626b5de74%2Ftumblr_mmtjdo03xm1r07g73o5_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffc07.deviantart.net%2Ffs71%2Ff%2F2011%2F191%2F4%2F5%2Fbioshock_infinite_gif_1_by_anaershadowynomaly-d3lmbfb.gif

22 jan, 2012 20:28

Nymphadora_<3
Elev

Avatar


Nej jag tycker inte att det ska bli en till bok, det har ju liksom tagit slut. Vad ska man skriva om då? Det är roliare att få fantisera själv♥

23 jan, 2012 08:41

Li
Biträdande rektor

Avatar


Flyttar till HP-forumet.

without something there is no nothing

23 jan, 2012 15:10

Lills
Elev

Avatar


Jag tror att det skulle bli lite för mycket och att J.K. Rowling kanske inte skulle hitta på så mycket att skriva om. Men det tror jag nog i och för sig!
Men visste skulle det vara roligt med en åttonde bok! Även om det räcker med 7! ;D

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F272344498a9e6d5bf2e618602b1cec84%2Ftumblr_nkaam5RCmJ1uor5s8o3_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F08e0ef81a2735abcc58f101fc5fd39c5%2Ftumblr_n3b0ho56ww1qk4fe1o5_r1_250.gif

23 jan, 2012 15:14

Weasley
Elev

Avatar


Nej, det skulle bara förstöra allt!

23 jan, 2012 15:16

1 2

Forum > Harry Potter > jag vill ha mera!

Du får inte svara på den här tråden.