SMS-kul!
Forum > Harry Potter > SMS-kul!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Carneol
Elev |
Tänkte att man kunde skoja lite med sina vänner med något kul sms. Såg precis på facebook där en av mina vänner la ut en rolig smsbild, så jag tänkte att jag visar här för att dela med mig:
A: Titta ut genom fönstret!!! B: Vilket fönster? A: Köksfönstret! B: Ser inget A: OMG! Osynlighetsmanteln fungerar!!!!!!!!!! Tyckte det var skitkul, så dela gärna med er om ni har något liknande!! 21 jan, 2012 19:34
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-21 kl. 19:41
|
|
joel9324
Elev |
Hör inte detta till Datorer kategorin?
till nästa gång att man ska placera trådar i rätt kategori
21 jan, 2012 19:38 |
|
Carneol
Elev |
Hm, jo kanske, fast jag tänkte att det var lite HP-relaterat. Men du har rätt det är nog mer dator än HP
21 jan, 2012 19:40 |
Forum > Harry Potter > SMS-kul!
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen