JAG SKA TILL HARRY POTTER WORLD
Forum > Harry Potter > JAG SKA TILL HARRY POTTER WORLD
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Amaia lovegood
Elev |
21 jan, 2012 18:20 |
|
Borttagen
|
Åhh! Lyckost dig!
21 jan, 2012 18:26 |
|
Abrakadabra
Elev |
21 jan, 2012 18:27 |
|
Borttagen
|
The Wizarding World of Harry Potter?
21 jan, 2012 18:29 |
|
Abrakadabra
Elev |
Skrivet av Borttagen: The Wizarding World of Harry Potter? Antagligen eftersom det är det ända som öppnar runt påsk ^^
21 jan, 2012 18:31 |
|
Borttagen
|
Ååå, har alltid velat åka dit! Skriv gärna hur det var.
21 jan, 2012 18:32 |
|
Severus10
Elev |
det har varit uppe i 1 eller två år.
21 jan, 2012 18:37 |
|
annnnnas
Elev |
Skrivet av Abrakadabra: Skrivet av Borttagen: The Wizarding World of Harry Potter? Antagligen eftersom det är det ända som öppnar runt påsk ^^ The wizarding world of harry potter öppnade 2010. Jag var där i sommar, och kan inget annat säga än att jag älskar det! Ska snart till WB Studio Tour London , där man får se scenerna där de spelade in det mesta i HP-filmerna, men det öppnar inte för än den 31 mars i år. 21 jan, 2012 18:44 |
|
Severus10
Elev |
Ja och det var två år sedan så det har inte öppnat nyss vid påsk.
21 jan, 2012 18:47 |
|
Abrakadabra
Elev |
Skrivet av annnnnas: Skrivet av Abrakadabra: Skrivet av Borttagen: The Wizarding World of Harry Potter? Antagligen eftersom det är det ända som öppnar runt påsk ^^ The wizarding world of harry potter öppnade 2010. Jag var där i sommar, och kan inget annat säga än att jag älskar det! Ska snart till WB Studio Tour London , där man får se scenerna där de spelade in det mesta i HP-filmerna, men det öppnar inte för än den 31 mars i år. Woups, var de jag menade ^^
21 jan, 2012 18:47 |
Forum > Harry Potter > JAG SKA TILL HARRY POTTER WORLD
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen