Jag fattar inte?!?
Forum > Harry Potter > Jag fattar inte?!?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
Jag fattar inte varför Harry Potter älskare hatar/ogillar Twilligt!
Själv älskar jag både Harry Potter och Twilligt lika mycket! Men det är irriterande att flera skriver varför Harry Potter är bättre än Twilligt!
21 jan, 2012 17:49 |
|
Borttagen
|
För det första, ska verkligen den här tråden vara i Hp- forumet?
Skrivet av Jessica Tonks: Men det är irriterande att flera skriver varför Harry Potter är bättre än Twilligt! Jag kan börja med att svara på den här frågan, detta är en Harry Potter hemsida, klart alla medlemmar här på Mugglis tycker att Hp är bätter än Twilight. Och varför dem flesta Hp- älskare inte gillar Twilight, enligt mig, jag tror så här iaf, är att Twilight konkurerar ganska så mycket med Hp. 21 jan, 2012 17:52 |
|
ronnyponny
Elev |
jag gillar både och men jag gillar Harry Potter mest fast jag läste Twilight först dum som man är!-.-
21 jan, 2012 17:55 |
|
childhoodlight
Elev |
Jag instämmer att det är tråkigt att det är så mycket bråk kring ämnet, däremot så har ju alla rätt till sina åsikter, så jag finner det inte störande när folk skriver att Harry Potter är bättre än Twilight. Däremot blir det lite jobbigt i längden när folk jämför serierna gång på gång :>
21 jan, 2012 17:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av childhoodlight: Jag instämmer att det är tråkigt att det är så mycket bråk kring ämnet, däremot så har ju alla rätt till sina åsikter, så jag finner det inte störande när folk skriver att Harry Potter är bättre än Twilight. Däremot blir det lite jobbigt i längden när folk jämför serierna gång på gång :> Jag instämmer! 21 jan, 2012 18:00 |
|
Borttagen
|
Tycker att det är ganska störande - vissa startar ju trådar med namn som "Twiligt?!?", och där skrivs det att Twilight suger och att Stephanie är en dålig författare. Är inte det lite väl extremt? Kan man inte hålla en del av sina åsikter för sig själv? Allting behöver man ju inte säga. :s
Gillar båda, men mest Twilight c: xD MUGGLIS in my ♥ 21 jan, 2012 18:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jessica Tonks: Jag fattar inte varför Harry Potter älskare hatar/ogillar Twilligt! Själv älskar jag både Harry Potter och Twilligt lika mycket! Men det är irriterande att flera skriver varför Harry Potter är bättre än Twilligt! Jag håller med. Visst är det helt onödigt att skapa trådar som bevisar att Hp är 1000 ggr bättre än Twilight. Alla tycker olika! Jag tycker också att Twilight är bara, lika bra som Harry Potter! 21 jan, 2012 18:04 |
|
childhoodlight
Elev |
^ Fast varför skulle det vara extremt att tycka att en serie suger eller att Stephenie är en dålig författare? Om någonting blir så stort som Twilight och Stephenie så är det självklart att alla saker som sägs om dem inte är positivt.
21 jan, 2012 18:05 |
|
mionee
Elev |
jag gillar båda men tycker om harry potter så mkt mer!♥ och det här är en hp sida så det är ju klart att de skriver att harry potter är bättre
hp i my ♥
21 jan, 2012 18:07 |
|
HP.LP
Elev |
Skrivet av Borttagen: För det första, ska verkligen den här tråden vara i Hp- forumet? Skrivet av Jessica Tonks: Men det är irriterande att flera skriver varför Harry Potter är bättre än Twilligt! Jag kan börja med att svara på den här frågan, detta är en Harry Potter hemsida, klart alla medlemmar här på Mugglis tycker att Hp är bätter än Twilight. Och varför dem flesta Hp- älskare inte gillar Twilight, enligt mig, jag tror så här iaf, är att Twilight konkurerar ganska så mycket med Hp. Indeed. Tom Marvolo Riddle Turns to: I am Lord Voldemort 21 jan, 2012 18:07 |
Forum > Harry Potter > Jag fattar inte?!?
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen