Föreställning - Harry Potter
Forum > Harry Potter > Föreställning - Harry Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EpicFaiil
Elev |
Jag ska ha en föreställning i maj, själva grunden är Harry Potter, och jag? Jag ska vara McGonnagol av alla roller
21 jan, 2012 13:24 |
|
Carneol
Elev |
Lycka till då!
Filmas det och läggs upp någonstans? Skulle vara kul att se! 21 jan, 2012 14:35 |
|
Lisen563
Elev |
Jag vill se. Men vad för föreställnig? Skola? Teatergrupp?
21 jan, 2012 14:48 |
|
Domino
Elev |
21 jan, 2012 14:50 |
|
onlyoliviaa
Elev |
21 jan, 2012 15:38 |
Forum > Harry Potter > Föreställning - Harry Potter
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen