Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Föreställning - Harry Potter

Forum > Harry Potter > Föreställning - Harry Potter

Användare Inlägg
EpicFaiil
Elev

Avatar


Jag ska ha en föreställning i maj, själva grunden är Harry Potter, och jag? Jag ska vara McGonnagol av alla roller

21 jan, 2012 13:24

Carneol
Elev

Avatar


Lycka till då!
Filmas det och läggs upp någonstans? Skulle vara kul att se!

21 jan, 2012 14:35

Lisen563
Elev

Avatar


Jag vill se. Men vad för föreställnig? Skola? Teatergrupp?

21 jan, 2012 14:48

Domino
Elev

Avatar


21 jan, 2012 14:50

onlyoliviaa
Elev

Avatar


Coolt och Mcgonnagal är ju en av de roligaste karaktärerna ("Andra hållet Peeves"

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F33e64c97ff7e46416d6ac36dc26b0f45%2Ftumblr_mgol3nKZoC1r064hio1_400.gif

21 jan, 2012 15:38

Forum > Harry Potter > Föreställning - Harry Potter

Du får inte svara på den här tråden.