Chokladgrodekortsförslagstråden!
Forum > Mugglarportalen > Chokladgrodekortsförslagstråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Eftersom det t.ex finne en Poll-förslagstråd, så tänkte jag skapa en Chokladgrodekorts.förslagstråd.
Altså, man kan ge förslag på nya chokladgrodekort som man tycker borde finnas, så kanske det kan komma någon gång i framtiden Funderade lite, och kom på ett par stycken jag tycker borde finnas. Hassan Mustafa eftersom han är ganska känd domare. Florean Fortascue eftersom ex. Olivander finns, och båda jobbar i Diagongrände. Stan Shunpike eftersom jag tycker han borde finnas, hehe. Gwenog Jones eftersom lite andra kända quidditchspelare är med. John Dawlish eftersom han är Auror för Ministeriet. Pansy Parkinson(finns hon?) eftersom de andra i "Slytheringänget" finns. Madam Malkin eftersom andra försäljare i Diagongränden finns. Rolanda Hooch eftersom alla andra lärare finns. Aidan Lynch eftersom han är ganska berömd sökare. Fenrir Grårygg (eller finns han redan?) Bathilda Bagshot hon är ju känd författare. Miranda Goshawk hon är ju känd författare. Quirinius Querell eftersom alla andra FmotSK lärare finns. Gabrielle Delacour Fleur finns ju... 21 jan, 2012 10:01 |
|
Twix
Elev |
Har för mig att det redan finns en sån här tråd lite längre bak...
Aja, jag tycker det skulle vara roligt om dessa fanns: Susan Bones eftersom det verkar som nästan alla Hogwartselever finns Zacharias Smith samma anledning... Anthony Goldstein ja, samma igen... Sen vet jag inte om korten verkligen inte finns (dom gömmer sig lätt ibland 21 jan, 2012 10:10 |
|
EMELESEL
Elev |
Ja...hade för mig det också, men jag hittade den inte med sökmotorn.
Rita Skeeter skulle vara nice, men hon kanske redan finns... Hannah Abbott eftersom typ alla andra Hoggisar finns... 21 jan, 2012 10:14 |
|
Theabeanr1
Elev |
Gregory Goyle
Vincent Crabbe Efter som att Blaise och Draco finns så tycker jag att dom borde finnas Och det kanske bara är jag som tycker de här men, vore det inte roligt om det fanns typ Scabbers, Krumben, Trevor och Hedwig också? 21 jan, 2012 12:13 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Theabeanr1: Gregory Goyle Vincent Crabbe Efter som att Blaise och Draco finns så tycker jag att dom borde finnas Och det kanske bara är jag som tycker de här men, vore det inte roligt om det fanns typ Scabbers, Krumben, Trevor och Hedwig också? Haha, tänkte också på det, men de är ju inte direkt berömda häxor och trollkarlar Alicia Spinnet Angelina Johnsson Lily (Luna) Potter Albus (Severus) Potter James (Sirius) Potter Rose Weasley Hugo Weasley 21 jan, 2012 17:15 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Tycker det skulle vara kul om Hermionie's föräldrar fanns för Rons och Harrys gör ju det...
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 21 jan, 2012 17:21 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Tycker det skulle vara kul om Hermionie's föräldrar fanns för Rons och Harrys gör ju det... Ja det skulle det. Men de är ju inte heller berömda häxor och trollkarlar 21 jan, 2012 17:23 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Tycker det skulle vara kul om Hermionie's föräldrar fanns för Rons och Harrys gör ju det... Ja det skulle det. Men de är ju inte heller berömda häxor och trollkarlar Nej men dem är berömda tandläkare!! Ellr nått men iaf dem känns viktiga. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 21 jan, 2012 17:24 |
|
EMELESEL
Elev |
^Haha, ja, och de är ju vissa andra som inte är så berömda också...
I så fall borde Vernon, Dudley och Petunia och Marge också få vara med... 21 jan, 2012 17:28 |
|
Theabeanr1
Elev |
21 jan, 2012 17:32 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen