Förolämpningar
Forum > Harry Potter > Förolämpningar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Har länge funderat på att skriva en fanfic där det är någon som blir mobbad och förolämpad (En HP fanfic då). Men vad skulle man kunna ha med?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 jan, 2012 23:08 |
|
9te
Elev |
20 jan, 2012 23:37 |
|
Solkatten
Elev |
Jag menar vilka förolämpningar man skulle kunna ha med.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 jan, 2012 00:16 |
|
Borttagen
|
Du skulle inte ens kunna lamslå mig ifall jag låg ned och slappnade av.
Aurorerna borde fängsla dig. Det är inte lagligt att vara så dum i huvudet. Skulle du vara med i quidditchlaget så skulle jag använda dig som dunkare. You've been Azkabanned!!! Nej jag har inte lagt en silencio, jag bara lyssnar inte på dig..... Den dag du blir någonting bra så går mina barnbarn i tredje klass. Dags att börja plugga. Med de där betygen kommer du inte ens in i entrén på ministeriet. 21 jan, 2012 00:48 |
|
themarauder
Lärare |
21 jan, 2012 00:59 |
|
Borttagen
|
Hahahahaha go remus!!!
21 jan, 2012 01:01 |
|
themarauder
Lärare |
Hahah =) man blir som man umgås!!!
När jag bloggar använder jag mig ibland av uttryck som Hippogriffavföring, blåslagen hippogriff etc. Kan färga en tråkig mening! =) - just like themarauder 21 jan, 2012 01:04 |
|
Borttagen
|
Hahahahaha kanske det.
Jag gör lika dant. Brukar skriva typ "lycanbajs, stick du är azkabanned och mugglare" haha 21 jan, 2012 01:10 |
Forum > Harry Potter > Förolämpningar
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen