Radcliffe i ny spökskräckis!
Forum > Harry Potter > Radcliffe i ny spökskräckis!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
SimonCordatilia
Elev |
Har ni hört om den nya filmen "The Woman In Black" där Daniel Radcliffe gör huvudrollen?
20 jan, 2012 10:47 |
|
Wolfsbane
Elev |
20 jan, 2012 11:58 |
|
Amortentia
Elev |
jag såg trailern och det verkar va såå läskigt! Är så himla lätskrämd så det inte är sant och blev typ asrädd nu bara för att jag är själv hemma... hehe
![]()
20 jan, 2012 15:33 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Å ska kolla vad det kan vara för kul. Daniel är så sjukt bra skådis.
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 20 jan, 2012 15:47 |
|
mionee
Elev |
20 jan, 2012 17:01 |
|
confundo
Elev |
Åh jag är så himla pepp!! Den verkar jättebra och faktiskt läskig på riktigt till skillnad från andra sådana filmer. Och sen släpps ju Ruperts film i mars också, i alla fall i Norge men det måste väl gälla Sverige med antar jag?
Så fin vår det kommer bli! ![]()
20 jan, 2012 17:06 |
|
accioron
Elev |
Jag vill såklart se den för att stödja Danrad men... det är en skräckfilm... och jag är världens mes när det kommer till sådant, så - jag vet inte! Trailern är så obehaglig bara den och jaaa, jag vet inte om jag vågar.
True Gryffindor here!!! 20 jan, 2012 18:01 |
|
Emme Lestrange
Elev |
Jag vill se den hihihi
Nån som vet när den kommer till SF's hemsida? xd Eller så har jag missat den kanske, haha 20 jan, 2012 18:02 |
|
Lills
Elev |
20 jan, 2012 18:22 |
|
ebkati
Elev |
Alltså åh, vill så gärna se den. Alltid kul att se skådespelare från hp i andra filmer. Dock är jag så sjuuukt rädd för skräckfilmer, klarar inte av att kolla. Men jag SKA se den, även om jag behöver blunda hela tiden.
http://remuslupiin.tumblr.com/ 20 jan, 2012 18:35 |
Forum > Harry Potter > Radcliffe i ny spökskräckis!
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen