Vad önskar du dig i julklapp?
Forum > Off Topic > Vad önskar du dig i julklapp?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tom Dolder
Elev |
Ja, du läste väl? x)
Själv önskar jag mig... ny mobil, även fast jag vet att jag inte kommer få det :o Skriv gärna tips på julklappar också, har lite problem på den punkten. ^_^ ______________________ It's 'gonna be totaly awesome. I'ts 'gonna be totaly awesome. 6 dec, 2010 20:11 |
|
Piggy
Elev |
Önskar mig faktiskt bara pengar, råkade kvadda min iPod nu i helgen så då kan jag köpa en ny på mellandags rean och lite andra saker.
6 dec, 2010 20:15 |
|
Weasley Twin
Elev |
6 dec, 2010 21:41 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag önskar mig film och pengar typ
without something there is no nothing 6 dec, 2010 21:57 |
|
Weasley Twin
Elev |
Skrivet av Li: Jag önskar mig film och pengar typ Den parken är helt grym!
7 dec, 2010 12:43 |
|
Snövinge
Elev |
:O :o
Har du vart där!!!! We are all wizards. Even Ron. 7 dec, 2010 12:45 |
|
Irissuzanne
Elev |
29 jun, 2015 12:19 |
|
Siiiimooooneeee
Elev |
29 jun, 2015 12:31 |
|
rulthulda
Elev |
Skulle vilja ha en ny dator
flung out of space 29 jun, 2015 12:32 |
|
Ithrenniel
Elev |
29 aug, 2015 23:57 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen