fam. Black
Forum > Harry Potter > fam. Black
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Min mamma heter Black i efternan och jag har länge nu funderat på att ta hennes efternamn. Det finns fler än en anledning till detta. Ett, jag älskar min mamma över allt på denna jord. Hon är min räddare, stöttare och idol k livet. Två, jag är halvbritt och halvamerikan. Det är underbart att kunna vara stolt över sitt hemland. Jag älskar Sverige men mina föräldrars hemländer är en stolthet jag har. Tre, jag kallas för Sirius och funtat på att lägga in det som mellannmn men det blir ett senare projekt som ska tänkas över mer innan jag bara gör det. Fyra, Blackfamiljen i HP har något jag på något sätt kan relatera till. Kaos, tragedier, lögner, sanning, kärlek och hat. Det är verkligen något jag funderat länge på och jag tror fasen att jag e redo.... men mellannamnet kräver mer betänketid. Lite reflektioner mest men kom gärna med råd
19 jan, 2012 20:34 |
|
childhoodlight
Elev |
Jag tycker du bör köra på det! Uppenbarligen betyder namnets innebörd mycket för dig, så jag finner inga fel med att byta ditt efternamn till Black :>
19 jan, 2012 21:00 |
|
Lills
Elev |
19 jan, 2012 21:05 |
|
Borttagen
|
Ok, Black som mellannamn??? Vet inte riktigt om jag vill heta Jordan Sirius Black direkt XD. CORNY!!
19 jan, 2012 21:07 |
|
Borttagen
|
Byt efternamn!
Funderar jag med på att göra även om mitt inte kommer bli lika awesome som ditt 19 jan, 2012 21:07 |
|
Dragonflies
Elev |
Vad heter du just nu? (Om du nu vill säga det)
19 jan, 2012 21:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Byt efternamn! Funderar jag med på att göra även om mitt inte kommer bli lika awesome som ditt Vad ska du byta till...?? ^^ spännande! 19 jan, 2012 21:16 |
|
ebkati
Elev |
Tycker Black är så himla fint, och eftersom det är ett viktigt namn för dig tycker jag du ska byta faktiskt
http://remuslupiin.tumblr.com/ 19 jan, 2012 21:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Byt efternamn! Funderar jag med på att göra även om mitt inte kommer bli lika awesome som ditt Vad ska du byta till...?? ^^ spännande! Har världens tråkigaste namn för tillfället. Nilsson. Så tänkte byta till min mammas maiden name (vad heter det på svenska?) som är Nordström. Inte awesome precis men det låter bättre än Nilsson 19 jan, 2012 21:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ebkati: Tycker Black är så himla fint, och eftersom det är ett viktigt namn för dig tycker jag du ska byta faktiskt Tack för alla tips, råd och tankar..allihopa. Ja Black är ett fint namn 19 jan, 2012 21:20 |
Forum > Harry Potter > fam. Black
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen