Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

fam. Black

Forum > Harry Potter > fam. Black

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Min mamma heter Black i efternan och jag har länge nu funderat på att ta hennes efternamn. Det finns fler än en anledning till detta. Ett, jag älskar min mamma över allt på denna jord. Hon är min räddare, stöttare och idol k livet. Två, jag är halvbritt och halvamerikan. Det är underbart att kunna vara stolt över sitt hemland. Jag älskar Sverige men mina föräldrars hemländer är en stolthet jag har. Tre, jag kallas för Sirius och funtat på att lägga in det som mellannmn men det blir ett senare projekt som ska tänkas över mer innan jag bara gör det. Fyra, Blackfamiljen i HP har något jag på något sätt kan relatera till. Kaos, tragedier, lögner, sanning, kärlek och hat. Det är verkligen något jag funderat länge på och jag tror fasen att jag e redo.... men mellannamnet kräver mer betänketid. Lite reflektioner mest men kom gärna med råd

19 jan, 2012 20:34

childhoodlight
Elev

Avatar


Jag tycker du bör köra på det! Uppenbarligen betyder namnets innebörd mycket för dig, så jag finner inga fel med att byta ditt efternamn till Black :>

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

19 jan, 2012 21:00

Lills
Elev

Avatar


Jag tycker du ska sätta det som mellan namn!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F272344498a9e6d5bf2e618602b1cec84%2Ftumblr_nkaam5RCmJ1uor5s8o3_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F08e0ef81a2735abcc58f101fc5fd39c5%2Ftumblr_n3b0ho56ww1qk4fe1o5_r1_250.gif

19 jan, 2012 21:05

Borttagen

Avatar


Ok, Black som mellannamn??? Vet inte riktigt om jag vill heta Jordan Sirius Black direkt XD. CORNY!!

19 jan, 2012 21:07

Borttagen

Avatar


Byt efternamn!
Funderar jag med på att göra även om mitt inte kommer bli lika awesome som ditt

19 jan, 2012 21:07

Dragonflies
Elev

Avatar


Vad heter du just nu? (Om du nu vill säga det)

19 jan, 2012 21:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Byt efternamn!
Funderar jag med på att göra även om mitt inte kommer bli lika awesome som ditt


Vad ska du byta till...?? ^^ spännande!

19 jan, 2012 21:16

ebkati
Elev

Avatar


Tycker Black är så himla fint, och eftersom det är ett viktigt namn för dig tycker jag du ska byta faktiskt

http://remuslupiin.tumblr.com/

19 jan, 2012 21:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Byt efternamn!
Funderar jag med på att göra även om mitt inte kommer bli lika awesome som ditt


Vad ska du byta till...?? ^^ spännande!


Har världens tråkigaste namn för tillfället. Nilsson. Så tänkte byta till min mammas maiden name (vad heter det på svenska?) som är Nordström. Inte awesome precis men det låter bättre än Nilsson

19 jan, 2012 21:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av ebkati:
Tycker Black är så himla fint, och eftersom det är ett viktigt namn för dig tycker jag du ska byta faktiskt


Tack för alla tips, råd och tankar..allihopa. Ja Black är ett fint namn

19 jan, 2012 21:20

1 2

Forum > Harry Potter > fam. Black

Du får inte svara på den här tråden.