såg filmen
Forum > Harry Potter > såg filmen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
luna-lovegood
Elev |
såg harry potter och dödsrelikerna på bio idag.
den var bra men den slutade jättedåligt. Jag önskar att det var allt på en gång och att den var 5 timmar lång. Men den skulle nog vara bättre om serien aldrig slutade. Klokhet och vett uti övermått är den finaste gåva människan fått 5 dec, 2010 18:09 |
|
Emelie
Elev |
Vi kan använda tidvändare så att vi kan uppleva alltihop igen
"dont worry, you're just as sane as I am..." 5 dec, 2010 18:37 |
|
Snövit
Elev |
Mm, ja. Det vore underbart :3 There are some things you can't share without ending up liking each other. 5 dec, 2010 19:58 |
|
luna-lovegood
Elev |
Klokhet och vett uti övermått är den finaste gåva människan fått 5 dec, 2010 20:19 |
|
Emelie
Elev |
Så att vi kan hoppa tillbaka i tiden
"dont worry, you're just as sane as I am..." 5 dec, 2010 20:36 |
|
Husky
Elev |
Jag älskade den filmen ser redan fram emot nästa del
'' Det är inte likheten som avgör, det är skillnaden'' tror jag dumbledor säger 5 dec, 2010 20:45 |
|
luna-lovegood
Elev |
ahh det skulle vara coolt!
Klokhet och vett uti övermått är den finaste gåva människan fått 5 dec, 2010 20:50 |
|
Emelie
Elev |
Man skulle nästan vilja "spola" fram till nästa film också...
"dont worry, you're just as sane as I am..." 5 dec, 2010 21:06 |
|
leumas vän
Elev |
5 dec, 2010 21:57 |
|
Emelie
Elev |
Skrivet av leumas vän: Här är ett bio tips Jag led i 2 timmar Bra tips! jag får dessutom jätteont i magen efter en klunk läsk, så för mig skulle det bli dubbelt dilemma... "dont worry, you're just as sane as I am..." 5 dec, 2010 23:27 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen