Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

såg filmen

Forum > Harry Potter > såg filmen

1 2 3 4
Användare Inlägg
luna-lovegood
Elev

Avatar

+2


såg harry potter och dödsrelikerna på bio idag.
den var bra men den slutade jättedåligt. Jag önskar att det var allt på en gång och att den var 5 timmar lång. Men den skulle nog vara bättre om serien aldrig slutade.

Klokhet och vett uti övermått är den finaste gåva människan fått

5 dec, 2010 18:09

Emelie
Elev

Avatar

+2


Vi kan använda tidvändare så att vi kan uppleva alltihop igen

"dont worry, you're just as sane as I am..."

5 dec, 2010 18:37

Snövit
Elev

Avatar


Skrivet av Emelie:
Vi kan använda tidvändare så att vi kan uppleva alltihop igen


Mm, ja. Det vore underbart :3

There are some things you can't share without ending up liking each other.

5 dec, 2010 19:58

luna-lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Emelie:
Vi kan använda tidvändare så att vi kan uppleva alltihop igen




fattar inte?

Klokhet och vett uti övermått är den finaste gåva människan fått

5 dec, 2010 20:19

Emelie
Elev

Avatar


Så att vi kan hoppa tillbaka i tiden

"dont worry, you're just as sane as I am..."

5 dec, 2010 20:36

Husky
Elev

Avatar


Jag älskade den filmen ser redan fram emot nästa del

'' Det är inte likheten som avgör, det är skillnaden'' tror jag dumbledor säger

5 dec, 2010 20:45

luna-lovegood
Elev

Avatar


ahh det skulle vara coolt!

Klokhet och vett uti övermått är den finaste gåva människan fått

5 dec, 2010 20:50

Emelie
Elev

Avatar


Man skulle nästan vilja "spola" fram till nästa film också...

"dont worry, you're just as sane as I am..."

5 dec, 2010 21:06

leumas vän
Elev

Avatar

+1


Här är ett bio tips RICK ALDRIG COLA I BÖRJAN AV EN LÅÅÅÅNG FILM!

Jag led i 2 timmar

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fa.deviantart.net%2Favatars%2Fd%2Fr%2Fdragonhug.gif%3F1

5 dec, 2010 21:57

Emelie
Elev

Avatar


Skrivet av leumas vän:
Här är ett bio tips RICK ALDRIG COLA I BÖRJAN AV EN LÅÅÅÅNG FILM!

Jag led i 2 timmar


Bra tips! jag får dessutom jätteont i magen efter en klunk läsk, så för mig skulle det bli dubbelt dilemma...

"dont worry, you're just as sane as I am..."

5 dec, 2010 23:27

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > såg filmen

Du får inte svara på den här tråden.