sommarlovsmorgon
Forum > Harry Potter > sommarlovsmorgon
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lisen563
Elev |
Om det finns en sån här tråd avada kadavra med denna då!
Jag sökte på Harry potter på svt play och hittade ett klipp . Där säger dom en väldigt failad sak nämligen att dom driker den i 1 och på slutet. Sluttet tolkar jag som 7. Dom dricker det i 3 och högre inte 1. Det är störande. 15 jan, 2012 01:47 |
|
Minidjuret
Elev |
Jag fattar int vad du menat S:
15 jan, 2012 01:53 |
|
Solkatten
Elev |
^ This.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 jan, 2012 03:02 |
|
Borttagen
|
^ This.
Du kanske hade kunnat länka videon? 15 jan, 2012 09:12 |
|
Tonkss
Elev |
15 jan, 2012 10:30 |
|
arianasnape
Elev |
va fattar inte heller????
17 jan, 2012 17:23 |
|
Olivizza
Elev |
Nä, jag fattar inte heller.....
"Jag hoppas ni är nöjda med er själva. Vi kunde ha blivit dödade allihop - eller ännu värre, blivit relegerade." 17 jan, 2012 17:26 |
|
Drake
Elev |
"Dom dricker det i 3 och inte 1"
De kanske dricker honungsöl i bok 3 men inte i bok 1.Och så är det tvärtom i filmerna? Är det vad du menar, Lisen563 ? I så fall håller jag med om att det är en onödig ändring. 17 jan, 2012 17:28 |
|
Freja
Elev |
What?
Everything is Dramione and nothing hurts. 17 jan, 2012 18:15 |
|
adliitam
Elev |
17 jan, 2012 19:37 |
Forum > Harry Potter > sommarlovsmorgon
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen