De ni hatar mest
Forum > Harry Potter > De ni hatar mest
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Vilka personer i böckerna hatar ni mest av alla? Jag HATAR verkligen Bellatrix & Voldemort :@
Spoiler: Tryck här för att visa! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 jan, 2012 22:43 |
|
prongs
Elev |
jag HATAR ingen. eller jo. eller nej, men gärnigarna. alla gör dumma saker och man ska inte hata de för det, men det de gör. typ voldy och dödsätarna.. BAJS på dom!!! :@
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 12 jan, 2012 23:22 |
|
Drake
Elev |
Om jag hade känt Bellatrix på riktigt hade jag verkligen avskytt henne! Hon gör verkligen hemska saker... Men jag tycker ändå om henne som karaktär. Hon fascinerar mig på något sätt... :'3
13 jan, 2012 08:01 |
|
Ms.Markus
Elev |
Skrivet av Drake: Om jag hade känt Bellatrix på riktigt hade jag verkligen avskytt henne! Hon gör verkligen hemska saker... Men jag tycker ändå om henne som karaktär. Hon fascinerar mig på något sätt... :'3 Håller med dig! Den karaktär som jag får lust att strypa ibland är Umbridge! Usch! Hon är helt enkelt hemsk D: ![]()
13 jan, 2012 08:48 |
|
\/\/izard
Elev |
13 jan, 2012 11:25
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-13 kl. 12:42
|
|
OliverPhelps
Elev |
13 jan, 2012 11:26 |
|
Borttagen
|
Jag tål varken Lucius Malfoy, Dolores Umbridge eller Bellatrix Lestrange s:
Pansy Parkinson är jobbig som f@n, hon med. 13 jan, 2012 12:08 |
|
Maa
Elev |
Jag hatar ingen, dock så skulle jag vilja slå Rita Skeeter i ansiktet med en stekpanna. Och jag avskyr verkligen Snape. Jag har försökt tycka om honom, men det går inte.
"Weasley is our king." 13 jan, 2012 12:14 |
|
ebkati
Elev |
Bellatrix! Hatar henne verkligen, man kan inte döda Sirius och sen förvänta sig att inte bli hatad av mig.
http://remuslupiin.tumblr.com/ 13 jan, 2012 13:55 |
|
Cara Riddle
Elev |
13 jan, 2012 13:57 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen